Hebben jullie een showroom?
Ja we hebben een showroom + demo center, zie openingstijden contact informatie.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij verzenden alle bestellingen boven de 65 Euro GRATIS. Voor bestellingen onder de 45 Euro geldt een minimale bijdrage aan de verzendkosten van 3 Euro. Voor verzendingen onder rembours wordt 10 Euro rembourskosten berekend.

Verzendkosten Belgie?
Bestelling via een overboeking 15 euro verzendkosten
Bestelling onder rembours 20 euro ( U betaald dan bij aflevering)

Hoe lang is de levertijd?
De levertijd staat vermeld bij elk product en 95% van de producten wordt uit voorraad geleverd, wat betekend dat het vaak dezelfde dag nog wordt verzonden.

Als het product niet bevalt kan ik het dan terugsturen?
U heeft 8 dagen de tijd om te besluiten of u tevreden bent met het product. In die periode kunt u het in de originele verpakking terugsturen, dit gaat in overleg met Enduring Int. (zie contact info)
Op accessoires zit geen retour garantie.

Als ik on-line bestel hoe gaat het dan met de betaling?
Er zijn twee betaalmogelijkheden: onder rembours en bij vooruitbetaling. Als u voor rembours kiest dan wordt het product direct verzonden en bij vooruitbetaling zodra de overmaking binnen is.

Als ik onder rembours wilt ontvangen moet er dan iemand thuis zijn?
Als er niemand thuis is dan kan het product op een door u gewenst tijdstip afgehaald worden op het Postkantoor.

Waarom moet ik meer betalen voor rembours?
Deze kosten berekend GLS (pakketdienst) ook aan ons.

Hoe snel kunnen jullie leveren?
Vrijwel altijd binnen 1 of 2 dagen bij u in huis.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verwacht wordt?
Na bestelling wordt het pakket binnen 2 werkdagen bij u thuis aangeleverd.
Onze pakketdienst is GLS

 

 

Ik woon ver bij jullie vandaan. Hoe gaat het met de service?
In geval van kleine reparaties sturen wij een onderdeel toe. In geval er een grote reparatie
moet plaatsvinden of het product vervangen moet worden sturen wij een nieuwe toe en word de oude afgehaald.

Zit er garantie op het product?
Het product valt onder de garantie van de fabrikant welke in de meeste gevallen 12 maanden is. Wij streven ernaar producten aan te bieden die onder een lange garantie termijn vallen.
Op de onderstellen van de massagebedden geven wij 10 jaar Garantie(houten onderstellen)

Zit er een handleiding bij het product?
Bij de meeste producten zit een product handleiding en wij streven ernaar alle nodige product informatie (inclusief de handleidingen) binnen afzienbare tijd op de website te hebben.

Hoe wordt een eventueel garantie geval afgehandeld?
Voor een eventueel garantiegeval wordt het probleem besproken een klanten service medewerker die dan het onderdeel toestuurt met instructie voor vervanging (in geval het makkelijk te vervangen onderdelen). In geval van moeilijker te repareren garantie geval dan wordt het thuis bij u gerepareerd of door een service center bij u in de buurt. Wij evalueren continue ons assortiment en zorgen ervoor dat het alleen producten bevat met een lage ratio van garantiegevallen.

Waarom zijn jullie producten goedkoper dan bij reguliere winkels?
Wij kopen rechtstreeks vanaf fabriek per container zonder tussenhandel. Daarnaast zijn onze demo- en service centers niet gelegen in A1 winkelcentra.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Jazeker, u kunt uw bestellingen telefonisch en via de mail doorgeven.

Krijg ik afhaalkorting?
Nee. De tijd die wij aan een afhaalorder besteden is vaak drie keer zoveel als aan
mailorders. Desalniettemin bent u welkom en nemen wij graag de tijd het product aan u
te demonstreren, of kunt u het zelf testen.

Kan er gepind worden,bij afhaal?
Ja